منو
    صنایع دستی

    انواع ظروف پذیرایی لاکچری با صنایع دستی

    توسط الهام صانعی
    شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
    انواع ظروف پذیرایی لاکچری با صنایع دستی

    احتمالاً شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که از پذیرایی لذت می‌برید. این موضوع می‌تواند باعث شود که برای آشنایی با انواع ظروف پذیرایی لاکچری، سری هم به اینترنت بزنید. چنین آدم‌هایی معمولاً هم زیاد مهمانی می‌روند و هم زیاد مهمانی می‌گیرند. این رفت‌وآمدها و اینکه مدام در معرض راه و رسم پذیراییِ سایر افراد باشید، باعث می‌شود که بیش از دیگران به جزئیات یک مهمانی و شیوهی پذیرایی یا میزبانی دقت داشته باشید. افرادی که به‌واسطه‌ی سبک زندگی کاری یا خانوادگی زیاد با مهمانی و دورهمی و جلسات کاری وقت می‌گذرانند، طبعیتاً به دنبال این هستند که تمام جزئیات خاص و کم‌نظیر باشد. به‌ویژه اگر مهمانی‌های خیلی خاص و باشکوه برگزار کنند. ناگفته پیداست که یکی از ارکان مهم هر مهمانی ظروف پذیرایی است. ظروف پذیرایی لاکچری به شما کمک می‌کند که بزم شما چه در خانه و چه در محل کار، بسیار باشکوه‌تر از حالت معمولی برگزار شود. ظروف پذیرایی لاکچری همه‌چیزِ یک مهمانی شکوهمند نیست اما نقش مهمی در آن ایفا می‌کند. شما هم مهمانی‌های ویژه دارید؟ دنبال ظروف پذیرایی لاکچری از صنایع دستی هستید؟ با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم تا با استفاده از ظروف پذیرایی لاکچری، یک میهمانی باشکوه برگزار کنید. از گزخوری گرفته تا کاسه‌ و بشقاب و آجیل‌خوری و میوه‌خوری، کشکول و سنگاب و سینی چای‌خوری و سینی رولت‌خوری در صنایع‌دستی مختلف از ظروف فیروزه‌کوب تا مس و خاتم و الماس‌تراش و خاتم‌کاری روی چوب. در فروشگاه صنایع‌دستی زاوش همه‌ ظروف پذیرایی لاکچری صنایع‌دستی فراهم شده است.

     

    گزخوری:

    اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم تقریباً همه‌ی مردم دنیا گز را می‌شناسند. احتمالاً همه‌ی مردم دنیا یا دست‌کم همه‌ی کسانی که به جزئیات مربوط به سوغاتی‌ها، شیرینی‌جات و خوراکی‌های مختلف و متنوع سراسر دنیا عشق می‌ورزند، می‌دانند که گز یکی از خوشمزه‌جاتی است که اصالتاً اصفهانی است.

    مردم شهرها و کشورهای مختلف در سراسر دنیا نیز هم گز می‌خرند و می‌چشند و هم آن را سوغات می‌برند. از گزخوری می‌توانید به‌جای شکلات‌خوری هم استفاده کنید. در واقع، می‌توانید فقط یکی از ظروف پذیرایی لاکچری را بخرید اما در موقعیت‌های مختلف  از آن برای پذیرایی و در مهمانی استفاده کنید.

    همان‌طور که می‌دانید، گز را می‌توانید در ظرف‌های دیگری هم بریزید. گز را معمولاً در ظروفی مثل شیرینی‌خوری، شکلات‌خوری، میوه‌خوری‌های کوچک یا حتی کشکول و سنگاب یا در کاسه و بشقاب می‌ریزند و روی میز پذیرایی در جلوی مهمان می‌گذارند.

    حتی کسانی که از ظروف پذیرایی لاکچری استقبال می‌کنند، باز هم ممکن است به این زودی‌ها سراغ گزخوری نروند. اینکه شما برای پذیرایی از مهمانان خود در منزل یا محل کار به‌سراغ گزخوری می‌روید، یک پیام مهم را به مهمانان شما می‌رساند: شما احترام خاصی برای گز، این شیرینی‌بخش خاص و اصیل قائل هستید.

    اینکه گز را در ظروف پذیرایی لاکچری بریزید، نشان می‌دهد که به ظروف خاص اهمیت می‌دهید. اما اینکه از بین ظروف پذیرایی لاکچری به سراغ صنایع دستی می‌روید، نشان می‌دهد که برای فرهنگ و اصالت ایران ارزش قائل می‌شوید.

    بسیار خرسندیم از اینکه به افرادی هنردوست و بافرهنگ و باسلیقه مانند شما خدمت می‌کنیم.

    گزخوری فیروزه‌کوب:

    پذیرایی با گز، این خوراکی شیرین و دوست‌داشتنی عزیز، آن هم در ظرفی خاص و باشکوه مثل گزخوری فیروزه‌کوب، رنگ و لعاب تازه‌ای به میهمانی و شیوه‌ی پذیرایی شما خواهد بخشید.

    برای گزخوری فیروزه‌کوب فرقی ندارد، کجا باشد. گزخوری فیروزه‌کوب همواره برای جلوه‌گری در میان ظروف پذیرایی لاکچری آماده است.

    فرقی هم ندارد که پذیرایی دوستانه و خانوادگی باشد یا جلسات رسمی و کاری. به‌هر حال، گزخوری فیروزه‌کوب در جایگاه یک ظرف پذیرایی لاکچری و برای برگزاری پذیرایی خاص و به‌یادماندنی آماده است تا روی میز و در حضور میهمانان عزیز و محترم شما بدرخشد.

    گزخوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم:

    اگر انتخاب شما گزخوری باشد اما گزخوری فیروزه‌کوب نباشد، می‌توانید به سراغ گزخوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم بروید.

    از انواع قندان و شکلت‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم در مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف، می‌توانید به‌عنوان گزخوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم هم استفاده کنید تا میز پذیرایی شما در منزل و محل کار خالی از لطف ظروف پذیرایی لاکچری نباشد.  

    شکلات‌خوری:

    اگر برای پذیرایی از مهمان‌‌ها، چه در خانه و چه در محل کار،  به خوراکی‌هایی که آدم را شیرین‌کام می‌کنند، روی خوش نشان می‌دهید، پس برای برگزاری مهمانی‌های رسمی یا صمیمانه، عجیب نیست اگر حضور شکلات روی میز پذیرایی برایتان مهم باشد.

    احتمالاً چیزی که برای شما به اندازه‌ی نوع و طعم شکلات اهمیت دارد، این است که از بین ظروف لاکچری برای پذیرایی یک شکلات‌خوری باشکوه انتخاب کنید.

    با انتخاب شکلات‌خوری به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری صنایع دستی، به‌راحتی می‌توانید حواس آدم‌ها را از شکلات پرت کنید تا مجذوب شکلات‌خوری باشند.

    فرقی نمی‌کند که به کدام یک از انواع شکلات‌خوری علاقه دارید. خوشبختانه شکلات‌خوری در هنرها و صنایع‌دستی مختلف با اندازه‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد.

    اگر حضور شکلات روی میز پذیرایی برایتان بسیار مهم، عزیز و محترم است و می خواهید ارزش ویژه‌ای برای شکلات قائل باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از چند شکلات‌خوری کوچک به‌عنوان ظروف لاکچری برای پذیرایی استفاده کنید و هر نوع و مدل خاصی از شکلات را در یک شکلات‌خوری بریزید.

    اگر دوست دارید همه‌ی شکلات‌ها در هم باشد یا صرفاً دوست دارید از یک نوع خاصی از شکلات، به مقدار زیاد در شکلات‌خوری بریزید، در این صورت، یکی از انواع شکلات‌خوری به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری، کار شما را راه خواهد انداخت.

    شکلات‌خوری فیروزه‌کوب دوست دارید؟ در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف می‌توانید شاهد هم‌نشینی دل‌انگیز سرخی مس و آبی فیروزه باشید.

    شکلات‌خوری نقلی، شکلات‌خوری ریزه، شکلات‌خوری کوچولو، شکلات‌خوری میانه، شکلات‌خوری‌ بیشین، شکلات‌خوری موقر، شکلات‌خوری کبیر، شکلات‌خوری والامقام از انواع شکلات‌خوری فیروزه‌کوب است که می‌توانید به عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری تهیه کنید.   

    شکلات‌خوری مس و خاتم می‌خواهید؟ جلوه‌ای ویژه از ظروف پذیرایی لاکچری که بیش از هر رنگ و لعابی سرخی مس درآن می‌درخشد. شکلات‌خوری مس و خاتم هم در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس است.

    از انواع شکلات‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم می‌توان به این ظروف پذیرایی لاکچری اشاره کرد: شکللات‌خوری ارشد، شکلات‌خوری شاه‌پسند، شکلات‌خوری کوچولو، شکلات‌خوری میانه، شکلات‌خوری بیشین، شکلات‌خوری کبیر، شکلات‌خوری موقر، شکلاتت‌خوری والامقام، شکلات‌خوری خسراونی. به‌جز این ظروف لاکچری پذیرایی که شکلات‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم با نام‌های بامسما هستند، چند مدل شکلات‌خوری مس و خاتم یا خاتم‌کاری دیگر هم وجود دارد که صرفاً براساس اندازه نام‌گذاری شده است. مثل شکلات‌خوری 60.   

     

    جعبه دمنوش و شکلات خوری خاتم کاری روی چوب

    شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی چوب:

    شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی چوب را در جایگاه یکی از ظروف پذیرایی لاکچری و باشکوه می‌دانید؟ شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی چوب می‌تواند جلوه‌ای ویژه به میز پذیرایی شما ببخشد.

    فرقی نمی‌کند که میز پذیرایی را برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه می‌چینید یا به زیبایی میز پذیرایی جلسات کاری و اداری فکر می‌کنید.

    در هر حال، شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی چوب می‌تواند به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری روی میز حاضر باشد و به محفل شما جلوه‌ای خاص بدهد.

    شیرینی‌خوری:

    نمی‌شود که درباره شیرین‌کام شدن با گز و شکلات حرف زد و از شیرینی یاد نکرد. نمی‌شود که درباره ظروف پذیرایی لاچری حرف زد و حرفی از شیرینی‌خوری نزد.

    اگر دوست دارید روی میز پذیرایی منزل یا محل کارتان فقط یکی از ظروف پذیرایی لاکچری جا خوش کند و خوش بدرخشد، می‌توانید به شیرینی‌خوری فکر کنید.

    شیرینی‌خوری به‌عنوان یکی از ظروف لاکچری پذیرایی، هم انواع مختلفی دارد، هم در صنایع‌دستی گوناگون کار شده است و هم اندازه‌های متنوع دارد.

    اگر انتخاب شما برای ظروف پذیرایی لاکچری شیرینی‌خوری باشد، فقط کافی است لب ترکنید.

    شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب:

    شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری به دو دسته تقسیم می‌شود: شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب ساده و شیرینی فیروزه‌کوب شبکه‌بری.

    البته شیرینی‌خوری فیروزّ کوب از نظر طرح و اندازه بسیار متنوع است و گزینه‌های فراوانی را برای شما روی میز می‌گذارد.

    شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب ساده در اندازه‌های مختلف وجود دارد و می تواند یکی از ظروف پذیرایی لاکچری در روی میز پذیرایی شما در منزل یا محل کار باشد.

    انواع شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب ساده صرفاً از نظر اندازه با هم فرق دارد. برای نمونه: شیرینی‌خوری کوچولو فیروزه‌کوب، شیرینی‌خوری ارشد فیروزه‌کوب، شیرینی‌خوری میانه فیروزه‌کوب، شیرینی‌خوری میانه فیروزه‌کوب.

    علاوه بر این، دو مدل از شیرینی‌خوری‌های فیروزه‌کوب در قسمت فمقانی خود با هنر ملیله‌کاری ترکیب شده‌اند.

    در شیرینی‌خوری کوچولو و شیرینی‌خوری مینه فیروزه‌کوب که با هنر ظریف ملیله‌کاری نیز تلفیق شده است، ترکیبی به‌یادماندنی از رنگ‌های نقره‌ای، سرخی مس و آبی فیروزه‌ای به چشم می‌خورد.

    ظروف پذیرایی لاکچری صنایع‌دستی، هر کدام رنگ و لعاب خود را دارد اما چنین تلفیقی، ظروفی خوش‌جلوه و چشم‌نواز را برای ضیافت شما به ارمغان می‌آورد.

    هنگامی که به ظروف پذیرایی لاکچری فکر می‌کنید، دلتان شیرینی‌خوری دوطبقه می‌خواهد؟ شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب به حدی تنوع دارد که این بار هم شما را دست‌خالی برنمی‌گرداند.

    اگر دنبال یکی از ظروف پذیرایی لاکچری هستید که هم خاص باشد و هم کار راه‌بنداز، می‌توانید شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب دوطبقه و پایه‌دار انتخاب کنید.

    یکی از ظروف پذیرایی لاکچری که در عین سادگی بسیار زیبا است. از آن‌جایی که این شیرینی‌خوری دو طبقه است، می‌توانید دو مدل شیرینی مختلف را به‌طور مجزا در آن بچینید.

    شیرینی‌خوری شبکه‌بری فیروزه‌کوب نیز انواع و اندازه‌های مختلف دارد: شیرینی‌خوری شبکه‌بری ارشد فیروزه‌کوب، شیرینی‌خوری موقر شبکه‌بری فیروزه‌کوب، شیرینی‌خوری میانه شبکه‌بری فیروزه‌کوب و شیرینی‌خوری کوچولو شبکه‌بری فیروزه‌کوب و شیرینی‌خوری بیشین شبکه‌بری فیروزه‌کوب.

    شیرینی‌خوری مس و خاتم:

    شیرینی‌خوری مس و خاتم اگر ظروف پذیرایی لاکچری می‌خواهید، تصمیم‌ خودتان را برای خرید شیرینی‌خوری قطعی کرده‌اید اما شیرینی‌خوری فیروزه‌کوب را به‌رغم آن‌همه زیبایی و تنوع نمی‌خواهید، ‌نگران نباشید.

    در فروشگاه صنایع دستی زاوش ما می‌توانیم گزینه‌های دیگری را هم برای شما روی میز بگذاریم. شیرینی‌خوری مس و خاتم هم به دو دسته شیرینی‌خوری ساده و شیرینی‌خوری شبکه‌بری تقسیم می‌شود.

    شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا  مس و خاتم ساده چند مدل دارد. تفاوت مدل‌های مختلف شیرینی‌خوری ساده مس و خاتم به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری در اندازه آن‌ها است.

    انواع شیرینی‌خوری مس و خاتم ساده عبارت است از: شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم میانه، شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم بیشین، شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم ارشد، شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم موقر.

    شیرینی‌خوری خاتم‌کاری یا مس و خاتم شبکه‌بری هم چند مدل دارد. تفاوت این دسته از ظروف پذیرایی لاکچری از نظر اندازه‌ی آن‌ها است.

    این ظروف علاوه بر طرح و رنگ زیبا، هرکدامشان نام‌های خاصی هم دارند که عبارت است از: شیرینی‌خوری خاتم‌کاری موقر، شیرینی‌خوری خاتم‌کاری میانه، شیرینی‌خوری‌خاتم‌کاری بیشین، شیرینی خوری خاتم‌کاری ارشد.  

    قندان:  

    ظروف لاکچری برای پذیرایی را زیر رو رو کرده‌اید؟ فکرهای تازه به سرتان زده است؟ به‌حضور بی‌جایگزین چای  روی میز پذیرایی فکر می‌کنید؟ به چای قندپهلو فکر می‌کنید و قدمت و اصالت آن؟

    به روزهایی که چای بوده و قند، بی‌آن که گز عزیز و شکلات‌های لذیذ در طعم‌های مختلف، روی میز پذیرایی جایی برای خود پیدا کرده باشند؟

    به ظروف پذیرایی لاکچری فکر کرده‌اید و تصیم گرفته‌اید قندان بخرید؟ گزینه‌های زیادی روی میز فروشگاه صنایع دستی زاوش پیدا می‌شود، از فیروزه‌کوب و خاتم‌کاری روی مس و الماس‌تراش.

    قندان فیروزه‌کوبی:

    دوست دارید در هنگامی که چای را روی میز پذیرایی منزل یا جلسات کاری می‌گذارید، قندپهلو باشد؟ قند رفیق قدیمی و صمیمی چای است.

    حالا که انتخابتان مثل قند شیرین و سفید و ساده است، می‌توانید از میان ظروف پذیرایی لاکچری قندان فیروزه‌کوبی را انتخاب کنید تا صفای چشم‌نواز میز پذیرایی شما باشد.

    بستگی دارد که چه مقدار قند بخواهید روی میز بگذارید یا میز پذیرایی‌تان چه اندازه‌ای داشته باشد. برای انتخاب قندان فیروزه کوبی در طرح و اندازه‌های مختلف دست شما باز است.

    می‌توانید قندان فیروزه‌کوبی کوچک، متوسط و بزرگ را انتخاب کنید. از مدل‌های مختلف قندان فیروزه‌کوبی می‌توان به این موارد اشاره کرد: قندان متوسط فیروزه‌کوب، قندان سفینه یا بشقاب‌پرنده فیروزه‌کوب، قندان نقلی فیروزه‌کوب، قندان ریزه فیروزه‌کوب، قندان شاه‌پسند فیروزه‌کوب، قندان خسروانی فیروزه‌کوب و قندان سیبی.

    مدل این قندان‌ها را می‌توانید از روی نام‌های زیبایی که برایشان انتخاب شده است در ذهن خود تصور کنید. اگر هم اهل خیال‌پردازی نیستید، می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی قندان فیروزه‌کوب تمام این مدل‌ها را ببینید.

    اکثر این مدل‌ها در اندازه‌های مختلف در دسترس است. قندان فیروزه‌کوبی می‌تواند یکی از ظروف پذیرایی لاکچری و زینت‌بخش مهمانی‌های خانوادگی یا جلسات کاری شما باشد.

    قندان خاتم‌کاری یا مس و خاتم:

    تصمیم دارید از بین ظروف پذیرایی لاکچری به سراغ قندان بروید اما نمی‌خواهید قندان فیروزه‌کوبی باشد؟ به سلیقه شما احترام می‌گذاریم. می‌توانید برای ظروف پذیرایی لاکچری به سراغ قندان‌های خاتم‌کاری یا مس و خاتم بروید.

    قندان خاتم‌کاری یا مس و خاتم در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد. قندان بشقاب‌پرنده، قندان سیبی در اندازه‌های مختلف موجود است. علاوه بر این، قندان خاتم‌کاری در مدل‌های دیگر و با اندازه‌های مختلف، از جمله، کوچک، بزرگ و متوسط قابل‌ سفارش است.   

    چای‌خوری:

    شاید از آن آدم‌هایی هستید که زیاد چای می‌نوشید یا برای چای ارزش و احترام ویژه‌ای در نظر می‌گیرید. شاید هم از آن‌دسته آدم‌هایی باشید که در هوای دل‌پذیر بهار و گرمای سوزان تابستان و هوای دلبرانه‌ی پاییز برگ‌ریزان و سرمای استخوان‌سوز زمستان چای را از خودتان جدا نمی‌کنید.

    به‌هر حال، عجیب نیست اگر از میان ظروف لاکچری برای پذیرایی ظروف چای‌خوری از شما دلبری کرده باشد.

    اگر گمان می‌کنید که با چای زنده‌اید یا اگر عالم و آدم شما را با علاقه به چای می‌شناسد، بد نیست از میان انواع ظروف فیروزه‌کوبی برای پذیرایی سرویس چای‌خوری هم در صنایع دستی  فیروزه‌کوب و هم در مس و خاتم وجود دارد.

    در هر دو مورد این ظروف پذیرایی برای لاکچری هم در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد.

     اگر به سرویس چای‌خوری نگاهی رمانتیک داشته باشید، می‌توانید سرویس دونفره چای‌خوری فیروزه‌کوب با گالش گل و مرغ یا سرویس دونفره چای‌خوری مس و خاتم با گالش گل و مرغ را انتخاب کنید.

    اگر بخواهید پادشاه وقت خود باشید، می‌توانید این سرویس چای‌خوری را چه در فیروزه‌کوبی و چه در خاتم‌کاری به‌صورت تک‌نفره هم تهیه کنید. علاوه بر این، سرویس چهارنفره و هشت‌نفره چای‌خوری فیروزه‌کوب و اتم‌کاری روی مس یا مس و خاتم نیز موجود است که می‌تواند در میان ظروف پذیرایی لاکچری زیبایی‌‌بخش مهمانی های شما باشد.

    سینی چای و سینی رولت‌خوری:

    از میان ظروف پذیرایی لاکچری به سینی اهمیت خاصی می‌دهید؟ ما در فروشگاه صنایع دستی زاوش به سلیقه شما احترام می‌گذاریم و سینی‌های مختلفی را روی میز می‌چینیم.

    شما هم می‌توانید با خیال راحت، هر کدام از سینی‌ها را که بیشتر می‌پسندید به عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری برای مهمانی‌های خود انتخاب کنید.

    سینی چای‌خوری و سینی شربت‌خوری یا  سینی شراب‌خوری فیروزه‌کوب و خاتم‌کاری یا مس و خاتم در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارد.

    مهم‌ترین تفاوت سینی چای‌خوری و سینی شربت‌خوری به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری، چه برای فیروزه‌کوب و چه برای خاتم‌کاری روی مس یا مس و خاتم این است که سینی چای‌خوری حالت مستطیلی دارد و سینی‌شربت‌خوری گرد است.

    علاوه بر این‌ها، سینی رولت‌خوری ساده خاتم‌کاری و سینی رولت‌خوری دالبر خاتم‌کاری یا مس و خاتم هم از فروشگاه صنایع دستی زاوش قابل‌ سفارش است.

    خرید سینی به‌عنوان یکی از ظروف لاکچری برای پذیرایی این امکان را برای شما به وجود می آورد که هر فنجان یا لیوان دیگری که خودتان می‌خواهید برای مهمانی و پذیرایی از مهمانان عزیز و مهم خود در منزل یا محل کار پذیرایی کنید.

    جهت مشاهده سرویس پذیرایی خاتم کاری روی مس و سرویس پذیرایی فیروزه کوبی کلیک کنید.

    آجیل‌خوری:

    آجیل خوری هم می‌‌تواند یکی از انواع ظروف پذیرایی لاکچری باشد. حرف از آجیل‌خوری که می‌شود، پیش از هر چیز مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی نوروز یا رسم و رسوم شب یلدا در ذهن می‌درخشد.

    بعضی از افراد هم هستند که فارغ از مناسبت‌ها، پذیرایی با آجیل را به پذیرایی با شیرینی ترجیح می‌دهند. پذیرایی با گز و شیرینی و شکلات شاید در لحظه کام ما را شیرین کند اما پذیرایی با آجیل بیش از شیرینی‌جات برای سلامتی‌مان مفید است.

    بعضی افراد هم در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با هر مناسبت و بهانه‌ای که باشد، انواع آجیل را هم به بزم خود راه می‌دهند. شما هم از آن دسته افرادی هستید که به حضور آجیل روی میز پذیرایی اهمیت می‌دهید؟

     

    آجیل-خوری-فیروزه-کوب

    آجیل‌خوری فیروزه‌کوب:

    یکی از ظروف پذیرایی لاکچری، آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی است. آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی در طرح و اندازه‌های گوناگون در فروشگاه صنایع دستی زاوش قابل‌سفارش است.

    آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی را می‌توانید به‌صورت تک و یا به‌صورت سرویس جفت ‌ دوتایی به همراه جعبه پذیرایی و با درب لپ‌تاپی تهیه کنید.

    اگر به تعداد بیشتری آجیل‌خوری کوچک نیاز دارید هم می‌توانید تعداد بیشتری را به‌صورت تک و جفت خریداری کنید.

    علاوه بر این، امکان سفارش آجیل‌خوری فیروزه‌کوب در قالب ست شش‌تایی و همراه با جعبه به‌عوان ظروف پذیرایی لاکچری وجود دارد.

    برای آجیل‌خوری فیروزه‌کوب با توجه به طرح و اندازه‌های متفاوت، نام‌های زیبا و جذابی انتخاب شده است.

    برای مثال، می‌توان به این موارد اشاره کرد: آجیل‌خوری فیروزه‌کوب موقر، آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی سترگ، آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی شاه‌پسند و آجیل‌خوری فیروزه‌کوبی خسروانی.

    آجیل‌خوری مس و خاتم:

    یکی از ظروف پذیرایی لاکچری می‌تواند آجیل‌خوری‌ خاتم‌کاری روی مس یا آجیل‌خوری مس و خاتم باشد. آجیل‌خوری مس و خاتم به‌صورت تک و در اندازه نه‌چندان بزرگ موجود است.

    اگر دوست داشته باشید می‌توانید آجیل‌خوری خاتم‌کاری روی مس را به‌صورت جفت و دوتایی به همراه جعبه چوبی درب لپ‌تاپی تهیه کنید. علاوه بر این، ست شش‌تایی آجیل‌خوری مس و خاتم هم به همراه جعبه از فروشگاه صنایع دستی زاوش قابل‌سفارش است.

    آجیل‌خوری مس و خاتم یا خاتم‌کاری روی مس نام‌ها و مدل‌های مختلفی دارد: آجیل‌خوری موقر، میانه، ریزه، کوچولو، سترگ و آجیل‌خوری خاتم‌کاری خسروانی از جمله این نام‌ها است.

    بعضی از انواع آجیل‌خوری خاتم‌کاری براساس اندازه و با عدد تعریف شده است. می‌توانید این ظروف پذیرایی لاکچری را نیز با توجه به اندازه میز پذیرایی‌تان انتخاب کنید.

    اگر دوست دارید ظروف پذیرایی لاکچری شما الماس‌تراش باشد، می‌تونید کاسه پایه‌دار الماس‌تراش را انتخاب کنید و مخلوطی از انواع آجیل را در آن بریزید و روی میز پذیرایی بگذارید.            

     

    میوه خوری فیروزه کوب

    میوه‌خوری:

     اگر آن‌چنان طرفدار شیرینی‌جات نباشید و میوه را بیش از گز و شیرینی و شکلات و آجیل دوست داشته باشید، بعید هم نیست که اگر به ظروف پذیرایی لاکچری فکر کنید، پیش از هر چیز به یاد میوه‌خوری بیفتید.

    اگر میوه‌خوری فیروزه‌کوب می‌خواهید، می‌توانید به سراغ میوه‌خوری کبیر، خسروانی و سترگ و شاه‌پسند بروید. اگر میوه‌خوری خاتم‌کاری روی مس می‌خواهید، ظرفی به‌طور مجزا برای میوه‌خوری تعریف نشده است اما می‌توانید میوه را در سایر ظروف پذیرایی لاکچری خاتم‌کاری بچینید.

    می‌خواهید ظروف پذیرایی لاکچری الماس‌تراش باشد؟ از کاسه پایه‌دار الماس‌تراش می‌توانید به‌جای میوه‌خوری استفاده کنید.

    کاسه و بشقاب:

    حالا که تا اینجای مقاله با ما در فروشگاه صنایع دستی زاوش همراه بوده‌اید و با بسیاری از انواع ظروف پذیرایی لاکچری آشنا شده‌اید، بعید نیست منتظر کاسه و بشقاب بوده باشید.

    اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید ست کاسه و بشقاب بخرید، خوش آمدید. ست کاسه و بشقاب کاربردهای مختلفی دارد.

    در واقع، خرید ست کاسه و بشقاب، حکایت یک تیر و چند نشان است. اگر ست کاسه و بشقاب بخرید، می‌توانید میوه، شیرینی، شکلات، گز، آجیل یا سایر تنقلات را در آن بریزید و بشقاب را هم در زیر آن قرار دهید.

    اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می خواهید برای ظروف پذیرایی لاکچری کاسه و بشفاب بخرید، خوش آمدید. کاسه و بشقاب فیروزه‌کوب، مس و خاتم یا خاتم‌کاری روی مس در طرح‌ها و اندازه‌های متنوع قابل‌سفارش است.

    می‌توانید کاسه و بشقاب را به‌صورت با هم یا جداگانه سفارش بدهید. کاسه و بشقاب به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری در طرح، اندازه و مدل‌های متنوع در صنایع دستی فیروزه‌کوب، الماس‌تراش و مس و خاتم یا خاتم‌کاری روی مس موجود است.

    این ظروف پذیرایی لاکچری زیبایی‌بخش ضیافت شما خواهد بود. این صنایع دستی در طرح‌های ساده و شبکه‌بری قابل‌سفارش است. نام‌های زیبایی مانند ارشد، بیشین و کوچولو نیز در برخی از موارد برای این ظروف پذیرایی لاکچری و زیبا انتخاب شده است.

    کاسه و بشقاب به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری در فروشگاه صنایع دستی زاوش در طرح‌های گوناگون، مدل‌های خاص و اندازه‌های گوناگون، با نام‌هایی متفاوت و شکل و شمایل دلبرانه در خدمت شماست. کافی است در بخش کاسه و  بشقاب در این سایت چرخی بزنید.

     

    کشکول-و-سنگاب-خاتم-کاری

    کشکول و سنگاب:

    برای پذیرایی در مهمانی‌ها و دورهمی‌های متفاوت و بسیار مهم و شیک خود در منزل یا جلسات کاری ظروف پذیرایی لاکچری می‌خواهید؟

    مهمانان ویژه دارید و می‌خواهید سنگ تمام بگذارید؟ بد نیست به سراغ کشکول و سنگاب بروید. کشکول به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری در اندازه‌های مختلف قابل‌سفارش است.

    اگر دوست دارید می‌توانید ست سینی و کشکول را خریداری کنید.

    اگر می‌خواهید کشکول را به‌عنوان یکی از ظروف پذیرایی لاکچری و یا حتی در مقام یک دکوری لاکچری به یکی از عزیزان خود هدیه بدهید، پک هدیه کشکول با جعبه چوبی را که در نرمی آغوش پارچه ترمه جا گرفته است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    انواع کشکول فیروزه‌کوب، کشکول مس و خاتم یا خاتم‌کاری روی مس و الماس‌تراش در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف و با نام‌های بسیار برازنده در فروشگاه صنایع دستی زاوش موجود است.

    سنگاب:

    اگر دوست دارید برای ظروف پذیرایی لاکچری به سراغ سنگاب بروید، گزینه‌های زیادی دارید. در واقع، در فروشگاه صنایع دستی زاوش انواع سنگاب فیروزه‌کوب و خاتم‌کاری روی مس یا مس و خاتم در دسترس است.

    این سنگاب‌ها که از آن می‌توان به‌عنوان ظروف پذیرایی لاکچری یا ظروف دکوری استفاده کرد، در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف و با نام‌های زیبا قابل‌سفارش است.

    دوست دارید ظروف پذیرایی لاکچری برای شما در نقش هدیه خاص ولاکچری برای عزیزان و دوستان شما باشد؟ می‌توانید از سنگاب‌هایی که به همین منظور و در بسته‌بندی‌های پلکسی آماده شده است استفاده کنید.

    اگر علاوه بر ظروف پذیرایی خاص و لاکچری و هدیه خاص و لاکچری از صنایع‌دستی به دنبال بسته‌بندی خاص و لاکچری باشید، باز هم دست خالی برنمی‌گردید.

    سنگاب‌های فیروزه‌کوب و سنگاب خاتم‌کاری روی مس در جعبه‌های چوبی و در آغوش نرم پارچه‌های ترمه جا گرفته‌اند. بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید سنگاب را به‌عنوان یک هدیه خاص و لاکچری با یک بسته‌بندی لاکچری، به دوستان و عزیزان خود تقدیم کنید.

    از میان نام‌های دلبرانه کشکول و سنگاب می‌توان به سنگاب والامقام و سنگاب ریزه فیروزه‌کوب و کشکول تاجی قلم‌خورده میانه و کشکول تاجی قلم‌خورده ارشد اشاره کرد.

    علاوه بر این‌ها اگر مایل باشید می‌توانید ست سینی و کشکول فیروزه‌کوب یا خاتم کاری روی مس را در طرح و اندازه‌های مختلف تهیه کنید.

    بی‌تردید، یکی از خاص‌ترین ظروف پذیرایی لاکچری خواهد بود که به شکوهمندی مهمانی‌های خانگی و جلسات خاص کاری می‌افزاید. یادتان باشد که سنگاب فقط در اندازه بزرگ قابل استفاده است و سنگاب با اندازه کوچک از جمله وسایل دکوری به حساب می‌آید.

    ست پذیرایی خاتم‌کاری رو چوب:

    اگر می‌خواهید برای منزل یا محل کار خود ست ظروف پذیرایی لاکچری آن هم از جنس خاتم کاری روی چوب تهیه کنید، این ست را از دست ندهید!

    شما می‌توانید جعبه تی بگ و دمنوش، جعبه کارد و چنگال، شکلات‌خوری، جعبه دستمال‌کاغذی و حتی مدل‌های مختلف سطل از جنس خاتم‌کاری روی چوب را تهیه کنید تا برای پذیرایی شیک و مجلسی در منزل یا محل کار از آن‌ها استفاده کنید.

    ست پذیرایی خاتم‌کاری روی چوب می‌تواند جلوه‌ای پرشکوه به میز پذیرایی شما بدهد.

    جمع‌بندی انواع ظروف پذیرایی لاکچری

    می‌خواهید مهمانی‌های خاص برگزار کنید؟ می‌خواهید نحوه‌ی پذیرایی‌تان در مهمانی‌های خانگی یا جلسات کاری در یاد همگان بماند؟

    می‌خواهید کاری کنید کارستان تا هر زمان که دیگران را به مهمانی و جلسات کاری دعوت می‌کنید، به‌واسطه‌ی خاطرات خوشی که برایشان ساخته‌اید، از دعوت شما اسقبال کنند؟

    استفاده از ظروف پذیرایی لاکچری تنها یکی اقدامات ویژه برای برگزاری یک مهمانی مجلل است. فرقی نمی‌کند جلسه کاری باشد یا مهمانی خانوادگی و دورهمی دوستانه، ظروف پذیرایی لاکچری به شما کمک می‌کند تا مهمانی تان شیک و مجلسی باشد.

    شما هم دوست دارید با انتخاب ظروف پذیرایی لاکچری جلوه‌ای متفاوت  برای مهمانی یا جلسه‌ کاری‌تان فراهم کنید؟

    در این مطلب انواع مختلف ظروف پذیرایی لاکچری را معرفی کردیم. ظروف پذیرایی لاکچری از صنایع دستی مختلف مانند فیروزه‌کوبی، خاتم‌کاری روی مس، خاتم‌کاری روی چوب و الماس‌تراش بسیار متنوع است.

    این ظروف پذیرایی لاکچری در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون و با نام‌هایی برازنده در دسترس علاقه‌مندان است. انواع ظروف پذیرایی لاکچری از کاسه و بشقاب دارد تا کشکول و سنگاب.

    از شیرینی‌خوری و میوه‌خوری دارد تا  گزخوری و شکلات‌خوری و آجیل‌خوری. هم سرویس و سینی چای‌خوری داریم و هم ست تی‌بگ و دمنوش خات« کاری روی چوب. هم ظرف کارد و چنگال خاتم‌کاری روی چوب داریم و هم چند مدل سطل و جعبه دستمال‌کاغذی.

    برای برگزاری یک مهمانی باشکوه یا جلسات کاری تمام‌عیار دغدغه ظروف پذیرایی لاکچری دارید؟ ست ظروف پذیرایی لاکچری می‌خواهید؟ می‌خواهید ظروف پذیرایی لاکچری را به عزیزان خود هدیه بدهید؟

    برایتان مهم است که ظروف پذیرایی لاکچری به‌صورت تک یا ست در بسته‌بندی لاکچری عرضه شود؟ ما در فروشگاه صنایع‌ دستی زاوش به همه دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما درباره خرید ظروف پذیرایی لاچری فکر کرده‌ایم.

    از این رو، انواع ظروف پذیرایی لاکچری فیروزه‌کوب، خاتم کاری روی مس و خاتم‌کاری روی چوب را در مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف فراهم آورده‌ایم. علاوه بر این، نام‌هایی وزین برای بعضی از مدل‌ها انتخاب شده است تا خرید شما دلنشین‌تر شود.

    اگر چند مدل از ظروف پذیرایی لاکچری را پسندیده‌اید اما به علت مسائل مالی، برای خرید مردد شده‌اید، امکان خرید قسطی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

    می‌توانید شرایط اقساط را در اینجا بخوانید. خوشحالیم که با انواع ظروف پذیرایی لاکچری، نقشی کوچک اما به‌یادماندنی در بزم شما داریم.

    اگر باز هم درباره ظروف پذیرایی لاکچری سؤال یا دغدغه‌ای دارید، می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات همین مقاله بنویسید. به پاسخ سریع نیاز دارید؟

    با فروشگاه صنایع دستی زاوش تماس بگیرید. با اشتیاق و صبوری پاسخگوی شما مشتریان خوش‌سلیقه و مشکل‌پسند هستیم. 

      

    مطالب مرتبط