منو
صنایع دستی

با بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر آشنا شوید !

توسط احسان امیری
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳
با بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر آشنا شوید !

پدر همچون کوهی است که در برابر طوفان مشکلات از خانواده و فرزندان خویش، حمایت می‌کند و تکریم جایگاه این نماد استواری در هر کجا از جهان که باشد، ارزش بسیاری به همراه دارد. انتخاب هدیه برای آقایان عموما کار دشواری است چراکه محصولات متنوعی برای پیش‌کش کردن به ایشان وجود ندارد؛ اما در میان صنایع دستی، محصولات جذاب‌تری را برای هدیه دادن به ایشان وجود دارد و می‌توان با انتخاب بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر، یک خاطره ماندگار برای آن‌ها رقم زد. توجه به سلیقه فرد موردنظر در تهیه بهترین هدیه برای روز پدر تاثیر به‌سزایی دارد و لازم است پیش از خرید هدیه مناسب روز مرد از این موضوع اطلاع کافی داشته باشید.

بهترین هدیه برای روز پدر چیست؟

هدیه دادن یک سنت ارزشمند است که برای هرکسی در هر کجا از جهان که باشد دارای اهمیت فراوان خواهد بود؛ کادو دادن به پدران نیز از قاعده مستثنی نیست و می‌توان از این طریق، تا حدودی از زحمات بی‌دریغ ایشان تشکر کرد. عموما انتخاب هدیه برای آقایان امری دشوار است و عدم خلاقیت در این مورد، منجر به انتخاب‌های نامطلوبی در زمان‌های گذشته شده است. صنایع دستی یکی از جذاب‌ترین هدیه ‎هایی هستند که می‌توانند به‌عنوان بهترین هدیه برای روز پدر شناخته شوند؛ از جمله انواع بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست رومیزی مدیریتی

نکات مهم برای خرید هدیه روز پدر

ست رومیزی مدیریتی یکی از جذاب‌ترین ایده‌هایی است که برای خرید هدیه صنایع دستی روز مرد می‌توانید از آن‎ها استفاده کنید؛ درواقع این ست مجموعه‌ای از نیازهای یک میز مدیریت را درون خود جای داده است و می‌تواند بهترین هدیه برای پدرانی با مشاغل کارمندی یا مدیریتی باشد. وجود قلمدان، جعبه دستمال کاغذی، پایه پرچم، پایه چسب و... از جمله اجزاء تشکیل‌دهنده این ست هستند که افراد باتوجه به نیاز پدر خویش می‌توانند هر یک را به‌صورت جداگانه تهیه کرده و به مرد خانواده خود، تقدیم کنند.

تخته نرد و تخته شطرنج خاتم

عموما پدران پس از بازگشت از محل کار، به دنبال راهی برای سرگرم شدن خویش می‌گردند، در این میان تفریحات سالم و کاربردی مانند شطرنج و تخته‌نرد که به افزایش تمرکز نیز یاری می‌رسانند، به‌عنوان بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر شناخته می‌شوند. تخته نرد خاتم کاری و تخته شطرنج‌های خاتم، با زیبایی منحصربه‌فرد خود، قطعا بسیار سرگرم کننده‌ خواهند بود و اوقات فراغت این انسان‌های زحمت‌کش را پر خواهند کرد و هدیه‌ای ماندگار خواهند بود که تا همیشه در یاد ایشان باقی مانده و برای آنان کاربرد خواهند داشت.

شکلات خوری فیروزه کوبی

اغلب پدران در محل کار خود از ظروف پذیرایی مختلفی برای پذیرایی از مراجعین خود نیاز دارند، شکلات‌خوری فیروزه‌کوبی یک ایده مناسب برای تمامی افراد است؛ چراکه نسبت به موارد قبلی، قیمت مناسب‌تری را به خود اختصاص داده و کاربردهای جذابی دارند. بنابراین اگر به‌دنبال یک هدیه با قیمت مناسب و ظاهری جذاب هستید، شکلات‌خوری فیروزه‌کوبی، بهترین هدیه برای روز پدر به شمار می‌رود.

تابلو قلم زنی

تابلوهای قلم‌زنی یکی از زیباترین صنایع دستی ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد و می‌تواند بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر باشد و با آویز شدن در قلب دیوار محل کار، یک یادگار بسیار دوست‌داشتنی در محل ‌کار از شما به یادگار بماند. جالب است بدانید که این سبک‌ تابلوها برای آقایان در محل کار زیبایی آفرین هستند و می‌توانند شعله عشق ایشان را به اعضای خانواده در طول روز، گرما ببخشند و زیبایی خود را تا مدت‌ها حفظ کنند.

خودکار خاتم کاری

ارائه هدیه ‎های کاربردی یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید کادو روز مرد است و این امکان را برای ایشان فراهم می‌آورد تا علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های هدیه، از کاربردهای آن نیز بهره‌مند شوند. چنان‌چه در انتخاب هدیه مناسب روز مرد سردرگم شده‌اید با خرید خودکار خاتم کاری که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، زیبایی خیره‌کننده و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد را تهیه کرده و فرهنگ زیبای هدیه دادن را به بهترین شکل ممکن، به انجام برسانید.

سرویس چای خوری

اگر فرد مورد نظر شما، علاقه زیادی به نوشیدن چای دارد می‌‌توانید با خرید یک سرویس چای‌خوری خاتم یا فیروزه‌کوبی، تجربه لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم بزنید و حس سرخوشی را به ایشان هدیه دهید. سرویس چای‌خوری علاوه بر این‌که برای دکوری جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد، به عنوان سرویس کاربردی پذیرایی از مهمانان در محل کار نیز قابل استفاده بوده و جذابیت بسیار بالایی برای طرفداران چای دارد. خوردن یک لیوان چای خوش رنگ قند پهلو که در ظروف خاتم یا فیروزه‌کوبی قرار گرفته باشند، چشم هر بیننده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و جذابیت بی‌حد و اندازه‌ای دارد.

جعبه دمنوش

یکی دیگر از انواع بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر، جعبه دم‌نوش است چراکه می‌توانند دم‌نوش‌ها، چای کیسه‌ای و سایر خوراکی‌های دلخواه را درون آن قرار داده و برای پذیرایی از مراجعین یا استفاده شخصی خویش از آن بهره ببرند که یک ایده مناسب و جذاب به شمار می‌رود. البته ظرف دم‌نوش خاتم‌کاری شده در نوع خود بی‌نظیر است و بیش از پیش ارزش هدیه را افزایش می‌دهند؛ بنابراین اگر قصد دارید تا فرد مورد نظر خویش را شگفت‌زده کنید، جعبه‌ دم‌نوش‌های خاتم‌کاری شده، بهترین هدیه برای روز پدر توسط شما خواهند بود.

تابلو های فیروزه کوبی

تابلوهای فیروزه‌کوبی به صورتی آماده و سفارشی تهیه می‌شوند که هر یک زیبایی مخصوص به خود را دارند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. می‌توانید شعر، تصویر و هر چیزی که برای پدر شما جذاب است را به افراد حرفه‌ای در زمینه تولید انواع تابلو فیروزه‌کوبی سفارش دهید و از این تجربه دلنشین نهایت لذت را ببرید.

نکات مهم برای خرید هدیه روز پدر

بهترین هدیه برای روز پدر چیست؟

پیش از خرید بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر، لازم است به بعضی از نکات توجه داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه کرده و هدیه‌ای ماندگار برای مرد خانه خویش تهیه کنید. از جمله مهم‌ترین نکاتی که پیش از خرید می‌بایست به آن توجه داشته باشید، عبارت‌اند از:

توجه به سلیقه فرد

توجه به نیازمندی‌های فرد و خرید محصولی مطابق با نیاز او

تعیین بودجه

توجه به زمان( برای خرید محصولات سفارشی)

سخن پایانی

معمولا انتخاب یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی برای آقایان یک امر دشوار و پیچیده‌ است اما در این میان، صنایع دستی، تحولی بزرگ رقم زده‌اند و به‎عنوان بهترین هدیه برای روز پدر شناخته می‌شوند. انواع مختلفی از صنایع دستی در بازار موجود است که هر یک به‌تنهایی قابلیت ارائه به پدرها را دارند؛ ست رومیزی مدیریتی خاتم، تخته نرد، تخته شطرنج، شکلات‌خوری، تابلوهای سفارشی و... اشاره کرد که در زمره بهترین هدیه صنایع دستی برای روز پدر قرار می‌گیرند. با بررسی نکات مهم نیز می‌توان بهترین هدیه مناسب روز مرد را تهیه کرد و یک خاطره ماندگار برای ایشان ساخت! جهت اطلاع بیشتر با تیم زاوش در ارتباط باشید.

سوالات متداول

بهترین هدیه برای آقایان با شغل مدیریتی چیست؟

ست رومیزی مدیریتی خاتم بهترین هدیه برای آقایان با شغل مدیریتی است که می‌توان به‌صورت یک مجموعه و یا تکی برای خرید آن‌ها اقدام کرد.

بهترین هدیه برای سرگرمی آقایان در منزل چیست؟

تخته نرد و تخته شطرنج، یکی از بهترین هدیه‌ها برای سرگرم شدن آقایان در منزل است.

کاربردی‌ترین هدیه صنایع دستی چیست؟

خودکار خاتم‌کاری یکی از کاربردی‌ترین هدیه‌های صنایع دستی است که برای همه مشاغل کاربرد دارد.

مقالات مرتبط:

مطالب مرتبط

ثبت نظر