منو
هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و فیروزه کوبی

توسط الهام صانعی
چهار شنبه ۷ تیر ۱۴۰۲
بهترین هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و فیروزه کوبی

هنر فیروزه کوبی و خاتم کاری در بین محصولات صنایع دستی، جز پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است. پس چه بهتر که بیشتر با محصولاتی از این دو هنر که می توان به دیگران هدیه داد آشنا شویم. در این مقاله سعی می کنیم بهترین گزینه های فیروزه کوبی و خاتم کاری بعنوان یک هدیه تبلیغاتی را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید از بین محصولات صنایع دستی، بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمانتان انتخاب کنید.

بهترین هدایای فیروزه کوبی و خاتم کاری روی مس بر اساس ساخت محصول:

در بین محصولات خاتم کاری روی مس (مس و خاتم) و همین طور فیروزه کوبی اشتراکات زیادی وجود دارد. اکثر محصولات فیروزه کوبی و مس و خاتم تولیدی صنایع دستی زاوش از نظر زیر ساخت یکی هستند و هنری که بر روی آن ها انجام شده است متفاوت است.

پس بین محصولاتی که ساخت ظاهری یکسان با هنری متفاوت دارند بسته به هدیه گیرنده، سلیقه شما و بودجه ای که برای هدایای تبلیغاتی خود در نظر دارید نوع هنر را می توانید انتخاب کنید.

مورد دیگری هم که در زمان انتخاب هدیه صنایع دستی باید در نظر بگیرید موجودی محصول مورد نظر در انبار و یا زمان تولید آن است. برای انتخاب راحت تر و بهتر سعی کنید یک ماه قبل از زمان دادن هدیه، هدیه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

 در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم تا بهترین هدیه تبلیغاتی را برای مشتریان، کارمندان و ذینفعانتان انتخاب کنید.

گلدان خاتم کاری و گلدان فیروزه کوبی روی مس

گلدان

گلدان های مس و خاتم یا فیروزه کوبی از اولین گزینه های انتخابی برای بهترین هدیه تبلیغاتی است. از بین گلدان های متنوع، گلدان های صراحی جز بهترین انتخاب هاست.

گلدان های صراحی از کوچکترین سایز 16 سانتی متری تا بزرگترین سایز که 40 سانتی متری هستند تولید می شوند. بهترین سایز گلدان های صراحی برای هدیه، 20 و 25 سانتی متری(میانه و بیشین) است.

گزینه ی بعدی نیز گلدان های گیلاسی است که ظاهری متفاوت نسبت به گلدان های صراحی دارند. شما می توانید این گلدان های را هم بصورت تکی و هم بصورت جفت هدیه دهید.

در صنایع دستی زاوش برای این گلدان ها جعبه های متفاوتی ارائه می دهیم. جعبه های مخمل(جیر)، جعبه های هاردباکس(کارتنی) و همین طور جعبه های پلکسی (موزه ای). از بین این جعبه ها بهترین گزینه از لحاظ زیبایی، جعبه های پلکسی یا موزه ای است.

درج لوگو یا برندتان بر روی این جعبه ها امکان پذیر است. همینطور می توانید بر روی پایه گلدان ها نام برندتان را حکاکی کنید.

شکلات خوری خاتم کاری و شکلات خوری فیروزه کوبی روی مس

شکلات خوری

شکلات خوری های فیروزه کوبی و خاتم کاری مس گزینه ی دیگری برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی است. مزیت این شکلات خوری ها کاربردی بودن آن ها است. هدیه گیرنده می تواند از آن بعنوان دکوری و یا بعنوان یک محصول کاربردی استفاده کند.

شکلات خوری ها در 8 سایز متفاوت موجود هستند که سایز های ارتفاع 23(کوچولو)، 26(میانه) و 29 (بیشین) سانتی متری جز پرطرفدارترین ها به حساب می آیند. جعبه ای که برای این شکلات خوری ها در نظر گرفتیم جعبه های مخمل(جیر) رو شیشه ای، جعبه های چوب و ترمه و جعبه های هاردباکس است که زیبایی این هدیه هنری را دوچندان می کنند.

پیشنهاد می شود با استفاده از شکلات در کنار شکلات خوری های خاتم کاری و فیروزه کوبی، کام هدیه گیرنده را شیرین کنید.

جهت مشاهده و خرید شکلات خوری خاتم کاری کلیک کنید.

ناگفته نماند که ست شکلات خوری و جفت گلدان هم می تواند یک انتخاب عالی باشد. این ست هم سایز های متفاوتی دارد که ست جفت گلدان صراحی 25 سانتی و شکلات خوری 29 سانتی یکی از این ست ها است.

 

آجیل خوری برای هدایای تبلیغاتی

 

آجیل خوری

آجیل خوری ها نیز یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک هدیه بی نظیر بین محصولات فیروزه کوبی و خاتم کاری است. این آجیل خوری ها در 9 سایز متفاوت تولید می شوند که از ارتفاع 9 سانتی متری تا 42 سانتی متری هستند.

آجیل خوری ها را می توانید هم بصورت تکی و هم بصورت چندتایی در یک پک هدیه بدهید. بهترین سایزها برای هدیه دادن آجیل خوری بصورت تکی ارتفاع 28 سانتی متری(سترگ) و 33 سانتی متری(خسروانی) است.

البته اگر بودجه محدودتری دارید می توانید آجیل خوری 16 سانتی متری(میانه) و یا 20 سانتی متری(موقر) را انتخاب کنید و در کنار آن در پک هدیه تان آجیل هم بگذارید.

اگر هم انتخاب شما سایز های کوچکتر آجیل خوری ها است می توانید آن را در جعبه پلکسی هدیه دهید تا زیبایی آن را به نمایش بگذارد.

در ادامه و در قسمت هدیه تبلیغاتی مناسب عید نوروز و شب یلدا در مورد انتخاب آجیل خوری ها بصورت چندتایی صحبت می کنیم.

سنگاه فیروزه کوبی برای هدایای تبلیغاتی

سنگاب

سنگاب ها بیشتر جنبه دکوری دارند و قابل استفاده نیستند و این یکی از تفاوت های آن ها با آجیل خوری است که باید در زمان انتخاب بهتری هدیه به آن دقت داشته باشید.

سنگاب 16 سانتی متری(میانه)، 20 سانتی متری(بیشین)، 24 سانتی متری(ارشد) و 28 سانتی متری(موقر) داخل جعبه پلکسی جز پرفروش ترین سنگاب ها در سایز های مختلف است.

یکی از بهترین زمان انتخاب این سنگاب ها، بعنوان کاپ قهرمانی در مسابقات ورزشی است. قرار دادن این سنگاب ها بر روی پلکسی مات در سه سایز مختلف برای عنوان های متفاوت مسابقات ورزشی زیبایی این هدیه را بیشتر می کند.

انتخاب بهترین هدیه فیروزه کوبی و خاتم کاری بر اساس مناسبت هدیه

مناسبت های مختلف سال یکی از بهترین زمان ها برای دادن یک هدیه تبلیغاتی است. از مهم ترین گزینه ای که در حین انتخاب یک هدیه تبلیغاتی باید در نظر بگیرید مناسبت آن هدیه است.

محصول فیروزه کوبی و یا خاتم کاری خود را بر اساس مناسبت هدیه شخصی سازی کنید تا ماندگاری آن در ذهن هدیه گیرنده افزایش یابد. در زیر چند مناسبت پرطرفداری که شرکت ها، سازمان ها و موسسات به ذی نفعان خود هدیه می دهند را بررسی کرده ایم:

 

بهترین هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز

 

بهترین هدیه تبلیغاتی مناسب عید نوروز و شب یلدا

ایرانی ها در شهرها و فرهنگ های مختلف این دو مناسبت را از قدیم تاکنون برگزار می کرده اند. نقش پذیرایی در این دو مناسبت نکته ای قابل تامل است که باید در انتخاب یک هدیه خاص تبلیغاتی در نظر بگیریم.

همین طور پهن کردن سفره هفت سین در عید نوروز هم از عادات همه ما ایرانی هاست. پس چه بهتر که هدیه ای بدهیم که در این رسومات به نحو احسنت مورد استفاده قرار بگیرد.

آجیل خوری های فیروزه کوب و خاتم کاری در سایز های کوچک بهترین گزینه برای این هدیه است. ست 6 تایی آجیل خوری های 9 سانتی متری(نقلی) و 11 سانتی متری(ریزه) داخل جعبه دکوپاژ هدیه ای بی نظیر برای مخاطب شماست.

از این آجیل خوری ها می توانند برای تزیین سفره 7سین و یا پذیرایی از مهمان هاشون در شب یلدا استفاده کنند. سنگاب های 13 سانتی متری هم انتخاب بعدی می تواند باشد که برای سفره هفت سین قابل استفاده است.

اگر بودجه محدودتری دارید می توایند 6 عدد بشقاب 16 سانتی میناکاری در کنار یک سفره قلمکاری هدیه بدهید. کنار بشقاب ها می توانید هر یک از سین های هفت سین را نیز قرار دهید.

آینه و شمعدان ها هم پیشنهاد بعدی زاوش به شماست که در این روزهای سال جز پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات فیروزه کوبی و خاتم کاری می شوند. یک آینه فیروزه کوبی در کنار دو عدد شمعدان، دو عدد شمع و یک کبریت شومینه ست جذابی برای هدیه دادن است.

جهت مشاهده و خرید آینه و شمعدان فیروزه کوبی کلیک کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت تاسیس شرکت

بهترین هدیه تبلیغاتی به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت

شخصی سازی کردن هدیه سازمانی یا تبلیغاتی نکته ای حائز اهمیت در متمایز شدن نسبت به رقباست. یکی از راه های شخصی سازی هدیه، انتخاب زمان مناسب برای دادن آن هدیه است.

زمانی که همه رقبای شما عید نوروز را برای دادن هدیه انتخاب می کنند بهتر است زمانی دیگر هدیه خود را ارسال کنید تا میان انبوه هدیه های مخاطب، هدیه شما گم نشود. سالگرد تاسیس شرکت مخاطب شما می تواند یک زمان عالی برای دادن هدیه ای خاص باشد.

تابلو های قلمزنی روی مس با قاب خاتم و یا قاب پی وی سی و همین طور تابلو های فیروزه کوبی انتخاب اول برای این زمان است.

چرا که اگر طرح تابلو درست انتخاب شود به احتمال بسیار زیاد این تابلو روبرو یا پشت سر هدیه گیرنده در اتاق کارش قرار خواهد گرفت و برای همیشه شما جلوی چشم آن می باشید.

پیشنهاد می کنم به جای زدن لوگوی خودتان بر روی هدیه، لوگوی شرکت مخاطب هدفتان را بر روی آن و یا در طراحی آن قرار دهید.

امکان طراحی تابلوهای فیروزه کوبی با لوگوی شرکت مخاطب شما در صنایع دستی زاوش فراهم است تا یکی از ماندگارترین هدیه ها را به مخاطب خود بدهید.

اگر شخص هدیه گیرنده عقاید مذهبی دارد بهترین طرح برای تابلوها آیه های قرآن مثل وان یکاد است. این تابلو ها در سایز های متفاوتی تولید می شود که بسته به نیاز و بودجه تان می توانید از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

بهترین هدیه تبلیاتی ویژه سمینارها و نمایشگاه ها

 

بهترین هدیه تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها و سمینارها

بسیاری از شرکت ها در زمان شرکت در نمایشگاه های تجاری به مدعوین و بازدیدکنندگان غرفه شان هدیه می دهند. مناسب ترین هدیه برای این زمان، تندیس گلدان صراحی 26 سانتی فیروزه کوبی یا خاتم کاری است.

برای مشاهده و خرید گلدان های فیروزه کوبی کلیک کنید.

امکان قرار گرفتن لوگوی شرکت شما و حتی مناسبت این هدیه در زیر این تندیس نیز است. اگر بودجه کمتری برای این هدایا در نظر گرفتید خودکارهای خاتم کاری شده نیز گزینه مناسب و ماندگاری برای هدیه است.

تندیس گلدان صراحی در سایزهای مختلف گزینه خوبی برای سمینارها است. البته اگر لوح تقدیر به شرکت کنندگان یا مدعوین می دهید چه بهتر از قاب های خاتم کاری دو قابه، دو گل و یا سه گل که تقدیر نامه را می توانید در آن قرار دهید.

بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی

بهترین هدیه تبلیغاتی بر اساس علاقمندی های هدیه گیرنده

اگر شناخت کافی از هدیه گیرنده دارید بهتر است هدیه ای بدهید که به آن علاقه داشته باشد. بعنوان نمونه اگر مخاطب شما علاقه به بازی تخته نرد و یا شطرنج دارد یک تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده می تواند بهترین انتخاب باشد.

البته حتما از قبل نسبت به عقاید و علاقمندی های آن تحقیق کنید. چرا که اگر عقاید مذهبی داشته باشند شاید تخته نرد را بعنوان یک هدیه نپسندید.

در پایان باید خاطر نشان کنم که بهترین راه برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب با بودجه و سلیقه شما و مخاطب تان، در میان گذاشتن نیازها و خواسته های تان با ماست تا بتوانیم بهترین راهنمایی را برای شما داشته باشیم و مناسب ترین هدیه را بر اساس بودجه مورد نظرتان انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

ثبت نظر