منو
صنایع دستی

وسایل دکوری از صنایع دستی مناسب محیط اداری

توسط الهام صانعی
شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
وسایل دکوری از صنایع دستی مناسب محیط اداری

فهرست مطالب:

 احتمالاً ذهنتان درگیر انتخاب وسایل دکوری برای محل کار بوده است که با جست‌وجو در گوگل به این صفحه رسیده‌اید. شاید هم علاقه فراوان به صنایع دستی دارید و به همین دلیل می‌خواهید در محیط کار هم از  زیبایی‌های صنایع دستی لذت ببرید.

اگر بخواهید جلسات اداری خاص و باشکوه برگزار کنید، انتخاب وسایل دکوری از صنایع دستی مناسب محیط اداری و کاری یکی از گزینه‌های پیش روی شما است.

اگر برای انتخاب وسایلی دکوری محیط اداری و کاری خود دقت و سلیقه به خرج دهید، در واقع، گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی خود را به دوستان و همکاران و هر کسی که با شما مراوده و روابط کاری دارد، نشان داده‌اید.

اگر از وسایل دکوری صنایع دستی در محیط کاری و اداری استفاده کنید، به دیگران هم ثابت کرده‌اید که فردی خوش‌ذوق و دقیق و باسلیقه هستید که هنر را دوست دارید و برای کارهای هنری و صنایع دستی ارزش و اهمیت خاصی قائل هستید.

در این مطلب با چند مورد از وسایل دکوری از صنایع دستی و مناسب محیط کاری و اداری آشنا می‌شویم.

 

ست اداری رومیزی خاتم‌کاری:

ست اداری رومیزی خاتم‌کاری:

اگر می‌خواهید میز کارتان با استفاده از وسایل دکوری صنایع دستی زیبا و شکیل شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ست رومیزی اداری خاتم‌کاری استفاده کنید.

وسایل اداری و رومیزی خاتم‌کاری مانند قلمدان، جای خودکار، پایه پرچم، جای کاغذ، جای تقویم و تندیس رومیزی با هم ست می‌شود.

اما وسایل دکوری دیگری از صنایع دستی مناسب محیط اداری وجود دارد که آن‌ها هم خاتم‌کاری روی چوب است و اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید با ست اداری در کنار هم استفاده کنید.

جعبه دستمال‌کاغذی خاتم‌کاری:

جعبه دستمال‌کاغذی خاتم‌کاری یکی از اولین وسایل پرطرفدار صنایع دستی و خاتم‌کاری روی چوب است که از سال‌ها پیش و شاید راحت‌تر از بقیه چیزها جای خود را روی میز پذیرایی در خانه‌ها پیدا کرد و کم‌کم پای آن به جلسات کاری و اداری هم باز شد.

اگر می خواهید برای محیط اداری صرفاً یک صنایع دستی انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم کاربردی، جعبه دستمال کاغذی یکی از بهترین وسایل دکوری از صنایع دستی مناسب محیط اداری است.

 

جعبه دمنوش خاتم‌کاری

جعبه دمنوش خاتم‌کاری:

اگر به خوراکی‌‌ها و ظرف پذیرایی در محل کار اهمیت ویژه می‌دهید و دوست دارید وسایل دکوری از صنایع دستی برای محیط اداری انتخاب کنید، جعبه دمنوش و تی بگ خاتم‌کاری روی چوب، یکی از انتخاب‌های هوشمندانه، زیبا و ماندگار است که زیبایی خاصی به میز کار یا اتاق جلسات می‌بخشد.

جعبه کارد و چنگال خاتم‌کاری:

اگر شما هم از آن افرادی هستید که جلسات کاری آن‌ها بسیار طولانی می‌شود یا خوراکی‌های متنوعی برای پذیرایی دارید، یکی از انواع وسایل دکوری صنایع دستی در محیط اداری که البته کاربردی هم محسوب می‌شود، جعبه کارد و چنگال خاتم‌کاری است.

با استفاده از این صنایع دستی می‌توانید میز را زیباتر کنید و ضیافت کم‌نظیر و دل‌پذیری داشته باشید که برای مهمانان هم به‌یادماندنی خواهد بود.  

شکلات‌خوری و قندان:

اگر بیش از هر چیز به فکر پذیرایی از مهمامان خود در محیط کار باشید، احتمالاً وقتی به وسایل دکوری محیط اداری و انتخاب صنایع دستی فکر می‌کنید، قندان و شکلات‌خوری یکی از اولین ظرف‌هایی است که به ذهنتان می‌رسد.

خوشبختانه هنرمندان در صنایع دستی مختلف هم به این موضوع فکر کرده‌اند. در نتیجه، اگر قندان و شکلات‌خوری صنایع دستی می‌خواهید، گزینه‌های زیادی در دسترس شما است.

شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی چوب، شکلات‌خوری مس و فیروزه، شکلات‌خوری مس و پرداز، شکلات‌خوری الماس‌تراش، شکلات‌خوری خاتم‌کاری روی مس تنها چند مورد از کارهای متنوع هنری و صنایع دستی است.

قندان مسی، قندان فیروزه و مس، قندان مس و خاتم هم از پرکاربردترین انواع قندان است.

علاوه بر این، شکلات‌خوری و قندان در هر یک از انواع هنر و صنایع دستی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس است و این‌ همه تنوع، دست شما را کاملاً باز می‌گذارد تا بتوانید با هر سلیقه‌ای که دارید بتوانید برای محل کار خودتان شکلات‌خوری انتخاب کنید.

اگر مشکل‌پسند هستید و دوست دارید یکی از انواع پرکاربرد وسایل دکوری از صنایع دستی و مناسب محیط اداری را برای روی میز کار خودتان انتخاب کنید، قندان و شکلات‌خوری بهترین گزینه است.

شما کدام مدل از قندان و شکلات‌خوری و از کدام نوع هنر و صنایع‌دستی می‌پسندید؟

 

سرویس چای خوری فیروزه کوبی

سرویس چای‌خوری:

آیا زیاد چای می‌نوشید؟  آیا برای نوشیدن چای آداب ویژه‌ای را رعایت می‌کنید؟ آیا برای چای اهمیت و احترام ویژه‌ای قائل هستید؟

آیا پای این فکر و عقیده را به محل کار خود هم کشانده‌اید؟ آیا جلسات کاری خاص با آدم‌های ویژه برگزار می‌کنید؟ آیا دوست دارید مهمانان ویژه‌‌ در جلسات کاری از این موضوع باخبر شوند که چای عزیز دل شما است؟

اگر پاسخ شما به همه با برخی از این سؤال‌ها، پاسخ مثبت است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سرویس چای‌خوری فیروزه‌کوبی یا سرویس چای‌خوری مس و خاتم تهیه کنید.

با خرید سرویس چای از صنایع دستی در محیط اداری، با یک تیر دو نشان می‌زنید! نشان می‌دهید که هم برای مهمانان ویژه و هم برای چای، این نوشیدنی لب‌دوز و لب‌سوز و قند‌پهلوی تلخ و خاص، ارزش، احترام و اهمیت ویژه‌ای قائل هستید.

گلدان:

اگر می‌خواهید در محل کار خود از وسایل دکوری صنایع دستی استفاده کنید، یکی از گزینه‌های دیگری که فضا را زیباتر می‌کند، گلدان است.

اگر بخواهید گلدان را برای زیباتر شدن فضای کار انتخاب کنید، خوب است بدانید که گلدان‌ها در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. طرح و شکل آن‌ها با هم تفاوت دارد و ساخت گلدان به هنر و صنایع دستی خاصی تعلق ندارد.

به‌عبارت ساده‌تر، انواع گلدان با هنر وصنایع دستی مختلف وجود دارد و مطابق نیاز و سلیقه خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید:

گلدان فیروزه‌کوب، گلدان مس، گلدان الماس‌تراش، گلدان نقره، گلدان میناکاری، گلدان خاتم کاری تنها چند نمونه از انواع گلدان است که به‌عنوان وسایل دکوری صنایع دستی در محیط اداری می‌توانید از آن برای زیباسازی فضا و نشانه‌ای از احترام به صنایع دستی استفاده کنید.

 تابلو و قاب قلم‌زنی و خاتم‌کاری:

اگر با فکر کردن به استفاده از وسایل دکوری از صنایع دستی در محیط اداری، ایده‌هایی برای زیباسازی دیوارها دارید، یکی از گزینه‌هایی که فضای اطراف را زیباتر می‌کند انواع قاب قلم زنی و خاتم‌کاری روی چوب است.

قاب خاتم‌کاری در اندازه و با طرح‌های مختلف در دسترس است و می‌توانید فضای محیط کار خود را زیباتر کنید.

اگر بخواهیم چند مورد از قاب‌های خاتم‌کاری نام ببریم می‌توان به قاب خاتم‌کاری ابری، تابلو قلم زنی گل و مرغ با قاب خاتم‌کاری، تابلو قلم‌زنی طرح خط با قاب خاتم‌کاری طرح صلیبی، قاب خاتم‌کاری دوشاسی و قاب خاتم‌کاری ترنج اشاره کرد.

اگر واقعاً تصمیم دارید که دیوارها را با قاب یا تابلو خاتم‌کاری زیباتر کنید یا می‌خواهید تابلو و قاب خاتم‌کاری را به عنوان وسایل دکوری از صنایع دستی در محیط اداری برای همکارانتان هدیه ببرید، گزینه‌های زیادی با اندازه‌ها و در طرح‌های متنوع برای شما در دسترس است و در سایت زاوش هم عرضه می‌شود.

علاوه بر این‌ها می‌تواند قاب خاتم‌کاری را به‌صورت جداگانه تهیه کنید و تقدیرنامه‌ها، مجوزها و موارد این‌ چنینی را با کمک آن قاب بگیرید و به دیوار بزنید.

 

وسایل دکوری از صنایع دستی در محیط اداری

جمع‌بندی درباره وسایل دکوری از صنایع دستی در محیط اداری  

اگر می‌خواهید برای زیباسازی محل کار اقدامی جالب و ماندگار انجام دهید، می‌توانید به استفاده از وسایل دکوری ساخته شده با صنایع دستی برای محیط اداری فکر کنید.

یکی از این وسایل، ست اداری رومیزی با وسایل خاتم‌کاری روی چوب است که از جمله وسایل این ست می‌توان به قلمدان، جای خودکار، جای کاغذ و جای تقویم رومیزی اشاره کرد.

اما همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، استفاده از صنایع دستی در محیط اداری صرفاً به همین ست محدود نمی‌شود. اگر دوست دارید از خاتم‌کاری روی چوب استفاده کنید، قاب خاتم‌کاری و انواع تابلوهای قلم‌زنی در دسترس است.

علاوه بر این، برای افرادی که به خاتم‌کاری روی چوب و برای محیط اداری علاقه‌مند هستند، پیشنهاد ویژه‌ای داریم: از آن‌جایی که انواع  وسایل اداری خاتم‌کاری موجود است.

پس اگر به ست کردن و هم‌شکل بودن وسایل یا صنایع‌دستی خاتم‌کاری روی چوب علاقه‌ دارید و  برای اینکه یک پذیرایی خاص و شکیل را در محل کار خود رقم بزنید، می‌تونید وسایل پذیرایی در محیط اداری مانند جادستمال‌کاغذی، جعبه دمنوش، شکلات‌خوری و جعبه کارد و چنگال خاتم‌کاری روی چوب را با هم ست و یک‌شکل انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید که از گلدان برای دکور و در محیط اداری استفاده کنید، انواع گلدان مس و فیروزه، مس و خاتم و الماس‌تراش و همچنین گلدان میناکاری و گلدان نقره موجود است.

اگر دوست دارید قندان یا شکلات‌خوری روی میز کار شما در محیط اداری از صنایع دستی باشید، انتخاب‌های متنوعی برای انتخاب جنس و طرح و اندازه خواهید داشت و از آن میان می‌توان به شکلات‌خوری خاتم‌کاری و قندان مس و خاتم و شکلات‌خوری و قندان مس و فیروزه اشاره کرد.

از وسایل دکوری صنایع دستی در محیط اداری و محل کار خود غافل نشوید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید صنایع دستی محیط اداری را به‌عنوان هدیه سازمانی به سایر مدیران یا همکاران و افراد هم‌‌تراز خودتان هدیه بدهید.

همچنین، برخی از انواع صنایع دستی در محیط اداری، مانند خودکار یا قلم‌دان خاتم‌کاری می‌تواند از آن گزینه‌هایی باشد که به عنوان هدیه سازمانی روی میز قرار می گیرد.

برای خرید انولاع صنایع دستی دکوری برای محیط اداری کافی است به محصولات اصیل و متنوع در سایت زاوش سر بزنید.        

مطالب مرتبط

ثبت نظر