منو
هدایای تبلیغاتی

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

توسط الهام صانعی
یک شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

مقدمه

در چشم‌انداز کسب‌وکار رقابتی امروز، متمایز شدن از سایر رقبا یک امر ضروری است. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با القای حس اصالت، خلاقیت و چشم نوازی بالا، جایگزینی عالی برای اقلام تبلیغاتی عمومی است. این هدایای خاص می‌تواند تأثیری ماندگار بر مخاطبان هدف شما بگذارد و در مشتری وفاداری بیشتری نسبت به برند شما ایجاد کند.

اما انتخاب یک هدیه تبلیغاتی از بین طیف گسترده محصولات صنایع دستی کار چندان آسانی نیست. ما در این مقاله سعی بر این داریم با معرفی پرفروش ترین محصولات صنایع دستی که بعنوان هدیه تبلیغاتی و سازمانی خریداری می شوند در انتخاب بهتر یک هدیه تبلیغاتی صنایع دستی به شما کمک بیشتری بکنیم.

محصولات مینا کاری برای هدایای تبلیغاتی:

بشقاب میناکاری

بشقاب های میناکاری

بشقاب های میناکاری یکی از قدیمی ترین محصولات صنایع دستی هستند که بعنوان یک هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند. احتمالا شما یا یکی از نزدیکانتان هم این بشقاب ها را هدیه گرفته اید. یکی از دلایل انتخاب این محصول بعنوان یک هدیه تبلیغاتی، قیمت پایین تر آن نسبت به محصولات دیگر صنایع دستی است. به همین خاطر بهتر است این هدیه را برای مشتریان عمومی خود در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که این بشقاب ها در سایز های متفاوتی موجود هستند. پرفروش ترین سایز های این بشقاب ها سایز 20 و 30 سانتی متری است.

 

گلدان میناکاری

 

گلدان های میناکاری

گلدان میناکاری هم بعد از بشقاب یکی از پرفروش تری محصولات صنایع دستی است که بعنوان هدیه تبلیغاتی مورد نظر شرکت ها و موسسات است. این گلدان ها هم بصورت تکی و هم بصورت جفت در کنار هم هدیه داده می شوند. این گلدان ها را می توانید در جعبه های متفاوتی از جمله جعبه مخمل، هاردباکس و یا پلکسی هدیه بدهید. گلدان های 20 و 25 سانتی جز پرفروش ترین سایز های این گلدان ها است.

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان و بشقاب میناکاری

خیلی از سازمان ها وشرکت هایی که بودجه بیشتری برای خرید هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته اند از ست گلدان و بشقاب های میناکاری بعنوان هدیه برای مشتریان خود استفاده می کنند. این ست ها در سایز های مختلفی موجود هستند می توان یک بشقاب و یک گلدان را بعنوان یک ست در نظر گرفت و یا جفت گلدان را با یک بشقاب ست کرد. در بیشتر مواقع از جعبه های مخمل(جیر) برای این ست ها استفاده می کنند. البته جعبه های هارد باکس هم گزینه خوبی برای این هدیع است.می توانید کنار این ست یک سفره قلمکار هم در نظر بگیرید که هدیه شما را زیباتر از قبل نیز می کند.

محصولات خاتم کاری برای هدایای تبلیغاتی:

قاب خاتم کاری

قاب خاتم کاری

قاب های خاتم کاری شده یکی از گزینه های همیشگی ادارات و سازمان ها برای لوح تقدیر است. قاب های خاتم کاری دوگل، سه گل و دوقابه در سایز آ4 جز پرفروش ترین قاب ها برای گواهی نامه ها، تقدیر نامه ها و ... است. یک ایده جالب استفاده از این قاب ها در سایزهای کوچک بعنوان قاب عکس است. شما می توانید عکس گیرنده هدیه را در این قاب قرار بدهید و به آن هدیه دهید. این یک هدیه خاص و متمایز است که شما را برای همیشه در ذهن هدیه گیرنده نگه می دارد.

ست خاتم کاری رومیزی

ست های رو میزی خاتم کاری

ست های رومیزی خاتم کاری از گذشته تا الان بعنوان گزینه ای برای هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند. این ست ها شامل جعبه های خاتم کاری شده دستمال کاغذی و همین طور کارد و چنگال است. در کنار آن شکلات خوری های خاتم کاری شده و جعبه تی بگ هم این ست زیبا را تکمیل می کند. از مزایای این ست استفاده آن توسط هدیه گیرنده بخصوص در دفتر کارش است که همیشه شما را جلوی چشم مشتری نگه می دارد. پیشنهاد می شود اگر بخاطر محدودیت بودجه امکان هدیه دادن همه این موارد در یک زمان را ندارید در چند نوبت و به مناسبت های مختلف هر تکه از این ست را به مشتری هدیه بدهید. با این کار برای چند سال خیال شما از انتخاب هدیه تبلیغاتی راحت می شود.

 

ست رومیزی خاتم کاری

 

ست هشت پارچه مدیریتی رو میزی خاتم کاری

این ست شامل موارد مختلفی از جمله خودکار، قلمدان، جاکاغذی، جای تقویم رومیزی، زیر سیگاری، پایه پرچم، پایه چسب، چاقوی پاکت باز کن، جای خودکار(لیوان) است. از مزیت های این ست قابلیت انتخاب هریک از موارد آن است که می توان با بودجه هدیه تبلیغاتی شما همخوانی داشته باشد. همین طور که می دانید این ست برای مدیران یک هدیه عالی و ماندگار است که جایگاه شما را نسبت به رقبا در ذهن مشتری متمایز می کند. این ست اداری رومیزی جذاب داخل کیف چرم جذابیت دو چندانی پیدا کرده است.

محصولات خاتم در دو گروه خاتم کاری روی مس و خاتم کاری روی چوب به فروش می رسند.

 

در ادامه محصولات صنایع دستی پرفروش برای هدایای تبلیغاتی را برا اساس کاربرد آنها بررسی خواهیم کرد.

تابلو قلمزنی و خاتم کاری

تابلو های قلمزنی

تابلوهای قلمزنی یک هدیه خاص برای مشتریان شماست. بخصوص تابلوهای آیه وان یکاد با قاب خاتم کاری شده برای افراد مذهبی گزینه مناسبی است. همینطور می توان برای کاهش قیمت این تابلوها از قاب های پی وی سی به جای قاب های خاتم کاری استفاده کرد تا هزینه هدیه شما را کمتر کند. برای مشاهده و خرید انواع تابلوهای قلمزنی روی مس با قاب خاتم کلیک کنید.

گلدان خاتم کاری و فیروزه کوبی

گلدان های صراحی

گلدان های صراحی یکی از همیشگی ترین گزینه های روی میز خریداران صنایع دستی بعنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص است. این گلدان ها در اکثر هنرها از جمله مس و پرداز، الماس تراش، خاتم کاری، فیروزه کوبی موجود است که بر اساس بودجه خریدار نوع هنر آن را انتخاب میکنند. قیمت این محصول بر اساس نوع هنری که بر روی آن انجام شده است متغیر است که به ترتیب گلدان های صراحی مس و پرداز، الماس تراش، خاتم کاری، فیروزه کوبی است. البته ناگفته نماند که گلدان های صراحی فیروزه کوبی با اینکه قیمت بالاتری نسبت به گلدان های صراحی هنرهای دیگر دارند با استقبال ویژه ای نزد خریداران روبرو شده اند. گلدان های صراحی در سایزهای متفاوتی از 16 تا 49 سانتی متری تولید می شوند که محبوب ترین آن ها سایز های 20 و 25 سانتی است.

برای مشاهده و خرید انواع گلدان های فیروزه کوبی و گلدان های خاتم کاری روی مس کلیک کنید.

شکلات خوری فیروزه کوبی

شکلات خوری

بعد از گلدان های صراحی، شکلات خوری های پایه دار مسی که بر روی آن هنرهای مختلفی انجام می شود از مقبولیت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی هدی بارز این شکلات خوری ها قابل استفاده بودن آن هاست که سال ها برند شما را جلوی چشم مشتریان تون زنده نگه می دارد. شکلات خوری ها بیشتر در سایز های 20، 26 و 29 سانتی فروش بیشتری نسبت به سایز های دیگر دارند. البته برای هدیه گیرندگان خاص از سایز های بزرگتر هم بعنوان یک گزینه عالی یاد می شود. ست جفت گلدان و شکلات خوری هم جز ست های پرطرفدار نیز محسوب می شوند.

شکلات خوری فیروزه کوبی و شکلات خوری خاتم کاری روی مس در سایزهای مختلف برای هدایای تبلیغاتی موجود هستند.

آجیل خوری خاتم کاری

آجیل خوری و سنگاب

سنگاب و آجیل خوری از محصولاتی هستند که همیشه یکی از آیتم های انتخابی برای هدیه تبلیغاتی صنایع دستی هستند. زمان بندی هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است. مناسبت یا فصلی را در نظر بگیرید که طی آن هدایا توزیع می شود. هدیه را متناسب با رویداد یا زمان خاص سال تنظیم کنید. به عنوان مثال، آجیل خوری ها برای مناسبت هایی مثل عید نوروز و یا شب یلدا هدیه ای عالی هستند. پک هدیه آجیل خوری 11 فیروزه کوبی با جعبه دکوپاژ میتواند از بهترین انتخاب ها برای این مناسبت ها باشد. یا اگر بودجه کمتری دارید می توانید یک پک آجیل خوری و آجیل مخلوط انتخاب کنید.

جالب است بدانید که در خیلی از مسابقات ورزشی هم از سنگاب در سایزهای مختلف (سه سایز برای سه عنوان) که بر روی پایه پلکسی مشکی مات قرار گرفته بعنوان کاپ قهرمانی استفاده می کنند.

سرویس چای خوری فیروزه کوبی

سرویس چای خوری

از لاکچری ترین هدایای صنایع دستی سرویس های چایخوری است. اگر داخل جعبه در کنار این سرویس های چایخوری از دارچین، گل سرخ و یا ... هم استفاده شود زیبایی آن را دوچندان می کند. بسته به بودجه مخاطب، می توان تعداد گالش (جااستکانی) ها را کم یا زیاد کرد. یکی از هدیه های خاص و بی نظیر پک هدیه چایخوری دونفره به همراه گل محمدی و دارچین داخل جعبه دکوپاژ است.

کیف قلمکاری

کیف های قلمکار

کیف های قلمکار بعنوان جایگزین مناسب برای بگ ها و کیسه های پارچه ای هستند. پیشنهاد می شود هدیه تبلیغاتی خود را داخل این کیف های زیبا قرار دهید و در کنار آن می توانید کاتالوگ، سررسید و یا شرینی هایی مثل گز هم قرار دهید. یکی از مزیت های این کیف های قلمکار سازگاری آن با محیط زیست است. این کیف ها قابل شستشو هستند و قابلیت استفاده مکرر در خرید به جای استفاده از پلاستیک را دارند که برند شما را بعنوان یک حامی محیط زیست از دیگران متمایز می کند. همین طور امکان چاپ لوگو برای سفارش های با تعداد بالا نیز از دیگر ویژگی های این محصول زیباست.

نکاتی که باید در زمان خرید هدیه تبلیغاتی صنایع دستی در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب یک هدیه تبلیغاتی صنایع دستی، عوامل مختلفی برای اطمینان از اثربخشی و تاثیرگذاری آن باید در نظر گرفته شود. در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

در پایان این مقاله خالی از لطف نیست به چند نکته ای که باید در زمان انتخاب یک محصول صنایع دستی بعنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت توجه کنیم.

استفاده از صنایع دستی در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی

یکی از جذابیت های محصولات صنایع دستی استفاده از آن ها در کنار محصولات دیگر مثل کتاب است یک گلدان مس و خاتم، یک سفره قلمکاری و یک کتاب حافظ یک پک تبلیغاتی جذاب برای هدیه دادن است. همین طور می توانید در کنار محصولاتی مثل شکلات خوری از شکلات و یا گز استفاده کنید تا این هدیه شما کام گیرنده هدیه را نیز شیرین کند. همین طور می توان از آجیل در کنار محصولات آجیل خوری نیز بهره برد. شما نیز می توانید بسته به سلیقه و بودجه مورد نظرتان پک اختصاصی خود را طراحی کنید.

 

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

 

بسته بندی و جعبه های زیبا

به طراحی بسته بندی در هدایای صنایع دستی توجه کنید. نحوه ارائه و بسته بندی هدیه صنایع دستی زیبایی هدیه تبلیغاتی را چند برابر می کند. یک هدیه صنایع دستی که به خوبی ارائه می شود درک گیرنده از ارزش آن را افزایش می دهد.

کاربردی و قابل استفاده بودن هدایای تبلیغاتی

 در حالی که هدایای صنایع دستی اغلب جذابیت زیبایی دارند، کاربردی بودن آنها را نیز در نظر بگیرید. اقلامی را انتخاب کنید که می‌توانند در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرند یا به عنوان وسیله دکوری استفاده شوند.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را انتخاب کنید که جوهره هنر، منحصر به فرد بودن و اصالت را در بر می گیرد. چنین هدایایی این پتانسیل را دارند که مخاطبان شما را مجذوب خود کنند، وفاداری به برند را تقویت کنند و تجربیات به یاد ماندنی ایجاد کنند که بر برند شما منعکس می شود.

برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی صنایع دستی خود می توانید با شماره 09393438110 تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین هدیه صنایع دستی کمک کنیم. 

مطالب مرتبط

ثبت نظر