منو
هدایای تبلیغاتی

10 نکته برای انتخاب بهترین تامین کننده(فروشنده) هدایای تبلیغاتی

توسط مهدی مالکی
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲
10 نکته برای انتخاب بهترین تامین کننده(فروشنده) هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب:

 

مقدمه

هدایای تبلیغاتی می توانند با هزینه کمتری نسبت به تبلیغات چاپی یا تلویزیونی سنتی، تبلیغات ارزشمندی را برای کسب و کار شما فراهم کنند. این روش بازاریابی می تواند فراتر از در معرض نمایش قرار گرفتن ساده نام تجاری برای ارتقای فروش و پاسخ به مشتری برود.

همچنین باعث ایجاد حسن نیت در مشتری و همین طور بالا بردن روحیه کارکنان می شود که هر کدام از این موارد به نوبه خود برای رشد کسب و کار بسیار مفید است.

هدایای تبلیغاتی نیز دارای عمر تبلیغاتی نسبتا طولانی هستند که به طور روزانه و مستمر در معرض دید هدیه گیرنده قرار می گیرند و کسب و کار شما را تبلیغ می کنند.

بنابراین این ابزار بازاریابی این پتانسیل را دارد که در گسترش و حفظ دامنه بازاریابی و کسب و کار شما بسیار مؤثر باشد. اما صرف خرید و توزیع محصولات، لزوماً موفقیت را تضمین نخواهد کرد.

این نقش یک تامین کننده هدایای تبلیغاتی است که پتانسیل هدایای تبلیغاتی را با توجه به کسب و کار و اهداف شما به حداکثر برساند پس انتخاب یک تامین کننده و فروشنده حرفه ای هدایای تبلیغاتی ضروری است. نکات زیر به شما در این کار کمک می کند.

نکات مهم در انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی:

  1. اهداف و بودجه خود را مشخص کنید.

 آماده سازی برای تضمین موفقیت کمپین هدیه تبلیغاتی شما کلیدی است. این امر نیاز به بررسی دقیق در مورد چرایی و چگونگی توزیع هدایای تبلیغاتی دارد.

اهدافی را که می‌خواهید به آنها برسید (ترجیحاً قابل اندازه‌گیری)، تعیین کنید. چه نوع تصویری را می‌خواهید درباره شرکت خود و مخاطبان هدفی که می‌خواهید به آنها برسید، ایجاد کنید؟

مورد دوم که خیلی مهم و حیاتی است تعیین بازار هدف خود است (به عنوان مثال کارمندان، عموم مردم یا مشتریان فعلی شما). همچنین در مورد رفتار، علایق و روند خرید این بخش از بازار، و همچنین نوع توزیعی که برای آنها مناسب تر است (این که آیا هدایا باید به صورت شخصی و حضوری، ارسال پست یا در محل خرید تحویل داده شوند) تحقیق کنید.

بسته به مخاطبان هدف شما و تصویری که می‌خواهید از شرکت خود منتقل کنید، هدایای تبلیغاتی می‌توانند از محصولات مقرون‌به‌صرفه و معمولی مانند خودکارهای پلاستیکی تا محصولات ارزنده و خاص تر مانند ساعت و ظروف صنایع دستی یا محصولات روز و جدید متغیر باشند.

هدایای تبلیغاتی همچنین می توانند به سادگی نام تجاری شما را به نمایش بگذارند، یا باعث اقدام فوری توسط گیرنده شوند. با این حال، زمانی که انتخاب هدیه تبلیغاتی شما با یک طرح کلی از اهداف و استراتژی از قبل تعیین شده باشد، بازگشت سرمایه (ROI) شما بهتر خواهد بود.

2. ابزاری برای اندازه گیری نتایج توزیع هدیه تبلیغاتی به منظور بهبود استراتژی خود ایجاد کنید.

با کمک CRM و موارد این چنینی میتوانید بهتر به نتایج حاصله از توزیع هدایای تبلیغاتی پی ببرید.

3. درباره تامین کننده(فروشنده) هدایای خود تحقیق کنید و خدمات آنها را ارزیابی کنید.

هنگامی که تعریف روشنی از الزامات و اهداف داشتید، می توانید شروع به جستجوی آنلاین شرکت ها کنید، توصیه ها و نظرات دیگران را بخواهید یا با مسئول شرکت تامین کننده هدیه ای که توجه شما را جلب کرده است تماس بگیرید.

در این جستجوی مقدماتی، باید بتوانید تا حدودی از مناسب بودن تامین کنندگان مختلف در برآوردن نیازهای هدیه خود، با توجه به انواع محصولات و خدماتی که آنها تبلیغ می کنند، اطمینان حاصل کنید.

فراتر از این، یک ارزیابی عمیق تر از تخصص و ارائه خدمات شرکت ها باید دامنه انتخاب شما را محدود کند.

 

کیفیت محصول در خرید هدایای تبلغاتی

 

4.کیفیت محصول را بررسی کنید.

بسیاری از تامین کنندگان کاتالوگ هایی دارند که طیف وسیعی از محصولاتی که به طور منظم تولید می کنند را نشان می دهد. با این حال، برای بررسی دقیق‌تر کیفیت، باید از آن ها نمونه محصول نیز بخواهید.

اگر کمپین بازاریابی شما به یک هدیه جدید یا سفارشی نیاز دارد، مطمئن شوید که تامین‌کننده می‌تواند به اندازه کافی نیازهای شما را برآورده کند و کیفیت محصولات را تضمین می کند.

همچنین مطمئن شوید که تامین کننده(فروشنده) در درجه اول به اهداف شما و تطبیق آنها با راه حل مناسب برای انتخاب هدیه تبلیغاتی اهمیت می دهد، نه اینکه فقط محصولات خود را تبلیغ می کند و به دنبال فروش آن ها به شماست.

5. مشتریان قبلی آن ها را بررسی کنید.

 برخی از تامین کنندگان ممکن است هدایایی که برای مشتریان قبلی انتخاب شده است را به نمایش بگذارند و حتی ممکن است این هدایا را با مطالعه موردی نیازهای مشتری و نتایج کمپین هدایای تبلیغاتی تکمیل کنند.

ارزیابی یک مطالعه موردی به ویژه در تعیین توانایی تامین کننده برای تولید یک هدیه مناسب و موثر، مفید است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شرکت و اینکه آیا هدایای تبلیغاتی نتایج مورد نظر را به آنها داده است و میزان رضایت آن ها از تامین کننده، با مشتریان آن ها تماس بگیرید و نظر آن ها را در مورد تامین کننده مورد نظر جویا شوید.

6. در زمینه بازاریابی متخصص باشند.

 تامین کننده باید به خوبی با استراتژی های بازاریابی آشنا باشد و با شما در ایجاد راه حل هایی برای اهداف تجاری شما شریک باشد و در نهایت محصولی موثر برای کمپین شما ارائه دهد. یک تامین کننده خوب بینش ارزشمندی را به استراتژی شما اضافه می کند، در حالی که پذیرای پیشنهادات و نظرات شما است. آنها باید درک کنند که نتایج یک کمپین هدیه اولویت بالایی دارد.

7. تجربه در صنعت

تجربه در صنعت بازاریابی و همچنین در زمینه هدایای تبلیغاتی به طور خاص باید به این معنی باشد که شرکت دانش ارزشمندی در مورد اثربخشی بالقوه یک هدیه دارد. سابقه فعالیت طولانی مدت یک شرکت به معنای موفقیت آن شرکت است که در نتیجه باید به یک کمپین موفق برای کسب و کار شما منجر شود.

8. نزدیکی به شما

انتخاب یک تامین کننده محلی مزایای زیادی خواهد داشت زیرا هزینه حمل و نقل کالا کمتر خواهد بود (مگر آنکه هزینه ارسال بر عهده تامین کننده باشد). یک شرکت محلی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که شخصاً با تأمین‌کننده ملاقات کنید و ارتباط مؤثرتر و تأیید آسان‌تر محصولات را ممکن می‌سازد.

9. هزینه

قیمت هدایای تبلیغاتی متناسب با توجه به اهداف و بودجه شما متفاوت خواهد بود، اما همچنان سرمایه گذاری شما باید مقرون به صرفه باشد و بازده سرمایه گذاری(ROI) بالایی را برای شما فراهم کند. هنگام بررسی قیمت، مطمئن شوید که هزینه های جداگانه مربوطه را کاملاً مشخص کرده اید و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد که پس از تکمیل تولید اضافه می شود.

10. شروع تولید

قبل از تأیید شروع تولید واقعی، مطمئن شوید که یک دید کامل نسبت به هدیه انتخابی یا نمونه محصول دارید که نشان می‌دهد دقیقاً نام شرکت، لوگو و سایر اطلاعات شما چگونه بر روی محصول انتخابی و یا جعبه آن قرار خواهد گرفت. همچنین مطمئن شوید که تضمین کیفیت در قرارداد اعمال شده است. حداقل سه هفته برای تولید در نظر بگیرید، اگرچه دوره زمانی ممکن است بسته به مقدار و نوع محصول تولید شده متفاوت باشد.

 

تنوع در هدایای تبلیغاتی

 

تنوع هدایای تبلیغاتی:

یکی از موارد مهم دیگر در خرید هدایای تبلیغاتی تنوع محصولات است. فروشنده هدایای تبلیغاتی چه تنوعی را با توجه به میزان بودجه و اندازه بازار هدف و مشتریان شما می تواند ارائه کند.

خرید صنایع دستی برای هدایای تبلیغاتی یکی از انتخاب هایی است که می تواند تمام نکات بالا را به خوبی پوشش دهد.

صنایع دستی تنوع بسیار زیادی دارند و برای هر نوع کسب و کار و هر نوع مشتری شما می توانید انتخاب های بسیار خوبی داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی برای جایگاه های مختلف در سازمان و خارج از آن انجام می شود.

برای هدایای تبلیغاتی که قرار است به تعداد بیشتری از مشتریان ارائه شود و بودجه یکی از نکات مهم در خرید است خودکارهای خاتم کاری و ساک هدیه قلم کاری گزینه های مناسبی می توانند باشند.

برای هدایای سازمانی و شرکتی تندیس های چوبی، پک گلدان، پک گلدان و بشقاب در هنرهای دستی مختلف مانند خاتم کاری، مینا کاری، الماس تراش و فیروزه کوبی گزینه های قابل انتخاب هستند

برای هدایای مدیریتی که برای سطوح بالاتر سازمان ها و ارگان های مختلف خرید می شوند ست رومیزی خاتم کاری، پک هدیه آجیل خوری و شکلات خوری، تخته نرد و شطرنج خاتم کاری، قاب های قلمزنی با قاب خاتم بسیار ارزشمند هستند.

 

هدایای-تبلیغاتی-فروشگاه-صنایع-دستی-زاوش

 

به دلیل اینکه در انتخاب هدایای تبلیغاتی معمولا بودجه اولین نکته است در فروشگاه صنایع دستی زاوش واقع در شهر اصفهان برای انتخاب راحتتر شما هدایای صنایع دستی را بر اساس قیمت دسته بندی کرده ایم تا به راحتی بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

ثبت نظر